2024 © RS Team S.C. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wsparcie

Dedykowana infolinia

Podstawowym kanałem wsparcia dla wszystkich klientów RS-Team jest dedykowana infolinia z menu tonowym, które pozwala przekierować do konsultanta wyspecjalizowanego w danym rodzaju produktu. Wsparcie w ramach infolinii technicznej można uzyskać w języku polskim, angielskim oraz niemieckim.

Gwarancja ciągłości działań

Ciągłość działania kliniki czy laboratorium stanowi podstawę bezpieczeństwa zarówno pacjenta, jak i działalności operacyjnej. Dlatego RS-Team gwarantuje rozwiązanie dowolnego problemu technicznego w ciągu 24h. Jeżeli naprawa urządzenia bezpośrednio na miejscu nie będzie możliwa, RS-Team zapewni dostęp do środków niezbędnych do zapewnienia ciągłości działań na rzecz pacjenta.

Pełna opieka merytoryczna

Wsparcie oferowane przez RS-Team nie ogranicza się jedynie do prostych porad dotyczących problemów technicznych, ale również wsparcia merytorycznego w przygotowywaniu prac. Każdy z konsultantów potrafi samodzielnie korzystać z urządzenia, dla którego zapewnia wsparcie, dzięki czemu można mieć pewność otrzymania najwyższej jakości wsparcia.